חזייה הנקה עם ברזלים – איך לבחור נכון את גודל החזייה הנכונה בשבילך

חזיית הנקה עם ברזלים היא פריט פופולרי לאותן אמהות שמניקות. נחמה היא המפתח להנקה. השיניים של התינוק שלך והחזייה שלך לא צריכות להיתפס בחזייה. דבר נוסף שאת לא רוצה שהתינוק שלך יצליח, הוא להיתקע מתחת לחבל של החזייה בזמן שאת מניקה. ישנן מספר אפשרויות זמינות לחזייה סיעודית שניתן להשתמש בהן בהנקה.

חלק מחנויות היולדות מציעות ללקוחותיהן חזיית לידה מיוחדת המיועדת לשימוש בזמן ההנקה. החזיות שמניקות בדרך כלל מאוד זולות ונמשכות זמן רב. ניתן ללבוש אותן במהלך ההריון, ויש נשים גם לאחר לידת התינוק. לרוב החזיות האלה יש צלקות בכוסות, כך שניתן בקלות להתיר אותן לצורכי ניקיון. חזיות יולדות רבות המיועדות להנקה מספקות תמיכה נוספת לחזה, דבר העשוי להפוך את החלב לנוח יותר.

פריט פופולרי נוסף הוא חולצת הלידה, המיועדת להנקה. כמו חזיות לידה, חולצות אלה מעוצבות עם תמיכה נוספת באזור החזה כדי להפוך את הלובש נוח בזמן הנקה. הם בדרך כלל לא מספקים כיסוי רב ונועדו לשמור על הלובש נוח תוך מזעור הפסלים. לחלק מהחולצות יש ברדסים על גבי הכתפיים, מה שעוזר ליצור צללית אפילו יותר מפותלת. חולצות לידה זמינות במגוון רחב של סגנונות וצבעים.

נשים רבות מבחינות שחזיהן נפוחות וכואבות במהלך ההיריון. נשים רבות חשות שלא בנוח ורוצות להרגיש טוב יותר. רבות מחזיות האחיות הללו עיצבו במיוחד כוסות חזה כדי למנוע את תחושת האי ־ נוחות. אתה יכול גם למצוא חולצות עם מראה פרוע שעוזר להחליק גם את צמרות השדיים.

הסוג השלישי של חזיות להנקה הוא הכל בסגנון אחד. אלה מורכבים בדרך כלל מריפוד ובדרך כלל אין להם רצועות או סגר בכלל. החומר הוא בדרך כלל כותנה או ספנדקס, ויש כמה יצרנים שמייצרים את כולם בחזייה סיעודית אחת. הם נהדרים לכל אישה שרק מתחילה להניק. מאחר שלחזיות אלה אין סגירה או רצועות, ניתן ללבוש אותן בשלבים המוקדמים של ההנקה. ניתן ללבוש אותם גם כחזייה נעימה יותר במקרה הצורך.

לסוג הרביעי של חזיות יש תפירת ברזלים תחתונה. אלה עשויים בדרך כלל מסיליקון או ספנדקס. הן יכולות לספק הקלה לאימהות שחוות כאב במהלך ההנקה. הן גם נהדרות לנשים שרוצות לשמור על גודל הכוס שלהן פרטי. חזיית הנקה עם ברזלים שתפורים מתחת שונים מחזיות סטנדרטיות כי הם מתאימים מתחת לחזה ולא לכוס. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שתחתית התינוק מכוסה בזמן שהיא עדיין מאפשרת לאם לשמור על תנוחת ההנקה המתאימה לה.

בין אם בוחרים סוגי חזיות רגילות, או עבור יולדות, יש מגוון רחב של חזיות יולדות לבחירה. כולם יציעו קצת נחמה והקלה לאמהות. בין אם אתה זקוק לחזייה יומיומית, מתונה או כבדה, תוכל למצוא אותה במידה שתוכל ללבוש במהלך ההיריון.

מציאת מידת החזייה הנכונה לא צריכה להיות קשה. המפתח הוא לדעת את המידות שלך וכמה תמיכה אתה באמת צריך. ברגע שתבין את שני הדברים האלה, תוכל להתחיל לעשות קניות עד שתמצא את ההתאמה המושלמת.