רעיונות נוספים על מדריך הקונים לילדים, כובעים וצעיפים

כובעים לילדים הם אביזרים רבים שניתן להשתמש בהם למטרות רבות. למרות שאתה אולי חושב שהם רק למראה, כובע יכול לגרות את המוח של התינוק שלך. צבעים בהירים וגירוי מכובע טובים לגירוי מוח של תינוקות. המגוון הגדול של הכובעים הזמינים יכול לעתים להיות מכריע, יש עיצוב כובע בסיסי שרוב ההורים יודעים שתינוקיהם יגיבו היטב. אתה יכול להתחיל לסרוג כובע שעועית לתינוק שלך מייד כדי ליצור התקף לראש של תינוק.

כובעי דש אוזניים לילדים באים במגוון עיצובים מקסימים, כולל דמויות מצוירות, סצנות טבע ואפילו דמויות דתיות כמו ישוע ומרים הבתולה. הקטנים אוהבים שיש להם פריט שנראה כמו הדמויות האהובות עליהם מתוך ספר או תוכנית טלוויזיה. אוזני ביני ניתנות לתפירה או לחיבור עם כפתורים או תמונות. האוזניים עשויות בדרך כלל מחומר כותנה רך שלא יגרה את עור התינוק. הם יכולים להיות מקוצצים או שמאלה כ-הוא לתת לאוזניים מראה טבעי יותר.

סגנונות אחרים כוללים כובעי גיזה, קסדות אופנוע וכובעי ביני סרוגים. כובעי הגיזה רכים וחמים, מושלמים ללילות חורף ארוכים וקרים. ניתן לבחור מבין מגוון צבעים כגון ירוק, צהוב, ורוד, סגול, אדום, כחול וכתום. אתה אפילו יכול לקנות כובעים עם השם של הילד שלך מונוגרט עליהם.

תוהה איך להתחיל לסרוג כובע לקטן שלך? זה קל. זה לוקח רק את היכולת לסרוג ואת הידע של תפרים בסיסיים. אתה יכול גם ללמוד סריגה שטוחה או סריגה איך לסרוג כובע. סריגה כרוכה בהעברת חוט דרך לולאות עד שהוא מגיע לגודל הרצוי, ואז סריגת הראש לתוך הלולאה. סריגה שטוחה פשוט מכניסה מחטים ללולאות שנוצרו. עם זאת, התוצר הסופי עשוי להיות שונה במקצת.

עדיף לבחור פשוט, אבל מושך, דפוסי כובע. רבים רואים בכובעים אביזר אופנתי חיוני. חשוב ליצור כובע סרוג שנראה מושך. האינטרנט הוא מקום נהדר למצוא דפוס סריגה. ניתן למצוא מגוון דפוסי סריגה באינטרנט, כולל כובעים למבוגרים ותינוקות.

אפשר גם לקנות בחנויות כל-בו אביזרים וכובעים. עליך לוודא שהפריטים שאתה בוחר תואמים לסגנון הבגדים שהתינוק שלך לובש. חנות הכלבו מוגבלת במלאי הכובעים שלה, אז אם אתה רואה כובע שאתה אוהב אתה צריך לקנות את אותו סוג של כובע בחנות אחרת. אם יש לך מזל שיש לך את השם של התינוק על כובע מסוים, אתה יכול לבקש מהחנות להזמין אותו בשבילך. חנויות כלבו מוגבלות במלאי של כובעים וצעיפים, ולרוב לא תהיה ברירה אלא להזמין אותם מחנויות אחרות.

יש כמה חברות שמוכרות תבניות סריגה אינטראקטיביות. לספרייה הציבורית של ניו יורק יש אוסף גדול של דפוסי כובע סרוגים אינטראקטיביים. דפוסים אלה זמינים לתינוקות וילדים קטנים וכן לבני נוער ומבוגרים. באתר הספרייה יש דפוסים רבים לכובעי חורף חמים. ישנם גם עיצובים רבים למבוגרים.

רבים חובשים כיום כובעי חורף, שעועית וכובעים למטרות תפקודיות. אחרים לובשים אותם כאביזרים. הכובע הסרוג והסרוג מאוד פופולרי בקרב ילדים ובני נוער. אתה יכול לקנות פום פום, כובעים סרוגים וכובעים חמודים שיראו פנטסטיים עם כל תלבושת.